Četke za šminkanje

Prvo sam napisala naslov 10 osnovnih četki za šminkanje koje morate imati, pa sam shvatila da je to ipak malo preterano – naravno da ne morate, ali sam htela da napravim neki uži izbor četkica koje bi svako trebabalo da ima – to su one osnovne, koje će vam najviše pomoći u šminkanju, i ovo što ćete pročitati je samo moje mišljenje, zasnovano isključivo na iskustvu u šminkanju (uglavnom) same sebe. Dakle, nisam ekspert ali volim da se šminkam i uživam u tome – isprobala sam razne proizvode među kojima i četke, imam ih prilično, ali i dalje redovno i najčešće koristim najviše baš ovih desetak – dakle, to bi po meni bio neki osnovni komplet od čega biste mogli da počnete kada je šminkanje četkama u pitanju.

jjj

Velika pufnasta četka je, po mom mišljenju, prva i osnovna četka za lice koju bi trebalo imati, i ne samo zato što se njom može naneti puder u prahu ili u kamenu, koji verujem svi nanosimo, i koji ćete pomoću ovakve četke najbolje rasporediti po licu, već i zbog toga što se, dok ne kupite i ostale četke za lice, može upotrebiti i kao četka za bronzer, rumenilo, pa čak i hajlajter, u zavisnosti od oblika i veličine.

cetke2

Leave a Reply

